ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند خراسان رضوی

خبر

هزینه مجلس سالگرد پدر، صرف آزادی پنج زندانی شد

خانواده نیکوکار ابراهیم‌زاده توکلی به مناسبت سالگرد درگذشت پدر فقیدشان مرحوم «محمدصادق ابراهیم‌زاده توکلی» مبلغ 120 میلیون ریال را که قصد داشتند برای مجلس ترحیم ایشان هزینه کنند، با حضور در ستاد دیه خراسان‌رضوی در جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد نیازمند اختصاص دادند.
به گزارش ستاد دیه استان، این خانواده نیکوکار با مبلغ اهدایی خود در آزادسازی 5 زندانی جرائم غیرعمد مشارکت کردند. خانواده ابراهیم‌زاده توکلی هدف خود از این اقدام خداپسندانه را رسیدن ثواب آزادسازی این زندانیان نیازمند به روح پدر فقیدشان عنوان کردند.
نیکوکاران ارجمند می‌توانند با مراجعه به ستاد دیه یا از طریق درگاه اینترنتی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به آزادی زندانیان نیازمند خراسان رضوی به آدرس http://www.khorasanipro.ir برای مشارکت در آزادی زندانیان کمک کنند.
هم‌چنین امکان پرداخت آنلاین وجوه برای آزادی زندانیان نیازمند از طریق درگاه اینترنتی این ستاد نیز به نشانی www.khorasanipro.ir فراهم است. شهروندان نیکوکار می‌توانند از طریق حساب سیبای بانک ملی به شماره ۰۱۰۵۹۴۶۹۴۸۰۰۷، کارت بانک ملی به شماره ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۹۳۲۹، کارت بانک صادرات به شماره ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۱۴۱۹۸۸ و حساب سپهر بانک صادرات به شماره ۰۱۰۸۰۱۱۵۵۰۰۰۱ کمک‌های خود را برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد پرداخت کنند.

انتخاب رنگ