ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند خراسان رضوی

خبر

گلریزان 14 میلیارد و 627 میلیون ریالی خیرین خراسان‌رضوی در ماه مبارک رمضان

مدیرعامل ستاد دیه خراسان رضوی گفت: خیرین استان در ماه رمضان امسال ۱۴ میلیارد و ۶۲۷ میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد کمک کردند.جواد غفاریان طوسی با اعلام این خبر افزود: این مبلغ در قالب برگزاری جشن‌های گلریزاندر فضای مجازی و به صورت غیرحضوری به دلیل شیوع کرونا از سوی خیران ارجمند اختصاص یافتهاست.

طوسی ادامه داد: 1 میلیارد و 347 میلیون ریال از این مبلغتوسط خیرین و 1 میلیارد ریال نیز از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) تعهد شده استکه در روزهای آینده پرداخت می‌گردد. وی با قدردانی از مشارکت زندان‌های استان دربرگزاری گلریزان مجازی در ایام ماه مبارک رمضان، گفت: با یاری خداوند و حمایت مردمنیک‌اندیش، گلریزان مجازی ستاد دیه استان ادامه خواهد داشت و در قالب طرح «از فطرتا کرامت»، تا ایام دهه کرامت و میلاد باسعادت حضرت معصومه (س) و حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع)تداوم می‌یابد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان با دعوت از مسئولین نهادها،ادارات، مؤسسات خیریه و سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در مشهد و استان برای مشارکت درآزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد گفت: نیکوکاران عزیز می‌توانند جهت سهولت درپرداخت و مشارکت در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد، از طریق قسمت «پرداختآنلاین» یا دانلود نرم‌افزار «سفیران ضامن آهو» که در سایت ستاد دیهخراسان‌رضوی به نشانی khorasanipro.ir قابل دسترسی است اقدام نمایند. ضمناً ستاد دیه استان با شناسه @khorasanipro در شبکه‌های مجازی حضور دارد.

انتخاب رنگ