ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند خراسان رضوی

خبر

مشارکت 1 میلیارد ریالی اداره کل اوقاف استان در آزادسازی 14 زندانی غیرعمد

اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌رضوی با اهداء مبلغ 1 میلیارد ریال در آزادسازی 14 زندانی جرائم غیرعمد نیازمند مشارکت کرد. مدیر نمایندگی ستاد دیه استان با اعلام این خبر گفت: در راستای تعامل نیک‌اندیشانه اداره کل اوقاف با ستاد دیه استان، زمینه آزادی 14 زندانی جرائم غیرعمد که در زندان‌های استان در انتظار گره‌گشایی خیرین بودند، فراهم گردید.
جواد غفاریان طوسی با قدردانی از همکاری شایسته اداره کل اوقاف در امر آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد افزود: از این 14 زندانی غیرعمد، 4 نفر در زندان مرکزی مشهد، 4 نفر در زندان نیشابور، 2 نفر در زندان سبزوار و در زندان‌های گناباد، تایباد، تربت‌حیدریه و کاشمر نیز هر کدام یک نفر ایام حبس خود را سپری می‌کردند که خوشبختانه با مساعدت اداره کل اوقاف، کمک‌های خیرین، گذشت شکات و تسهیلات ستاد دیه، زمینه آزادی آنان در ایام دهه اول محرم‌الحرام فراهم گردید و به کانون گرم خانواده‌هایشان بازگشتند.
مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اضافه کرد: نیکوکاران ارجمند می‌توانند با مراجعه به ستاد دیه یا از طریق درگاه اینترنتی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به آزادی زندانیان نیازمند خراسان رضوی به آدرس http://www.khorasanipro.ir برای مشارکت در آزادی زندانیان کمک کنند.
هم‌چنین امکان پرداخت آنلاین وجوه برای آزادی زندانیان نیازمند از طریق درگاه اینترنتی این ستاد نیز به نشانی www.khorasanipro.ir فراهم است. شهروندان نیکوکار می‌توانند از طریق حساب سیبای بانک ملی به شماره ۰۱۰۵۹۴۶۹۴۸۰۰۷، کارت بانک ملی به شماره ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۹۳۲۹، کارت بانک صادرات به شماره ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۱۴۱۹۸۸ و حساب سپهر بانک صادرات به شماره ۰۱۰۸۰۱۱۵۵۰۰۰۱ کمک‌های خود را برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد پرداخت کنند.

انتخاب رنگ