ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند خراسان رضوی

خبر

عضو پیشین هیئت امناء ستاد دیه استان به دیدار حضرت حق شتافت

حاج علی شمقدری عضو پیشین هیئت امناء ستاد دیه خراسان‌رضوی و دبیر جامعه اصناف مشهد روز پنج‌شنبه 27 شهریورماه در ۸۵ سالگی دار فانی را وداع گفت.
حاج علی شمقدری از خدام باسابقه حرم مطهر امام رضا (ع) و مرد روز‌های حماسه و حادثه دوران پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی، پیرغلام مجالس توسل و ذکر و اقامه عزای حضرت سیدالشهداء (ع) بود. مرحوم شمقدری در مشهد به عنوان فعال فرهنگی محافل قرآن و عترت مشهدمقدس در مبارزات سال‌های اولیه نهضت تاریخی حضرت امام خمینی (ره) حضور پررنگی داشت. مرحوم شمقدری از یاران نزدیک مقام معظم رهبری در ایام انقلاب اسلامی در مشهد بود و تولیت حسینیه آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در مشهد مقدس را به عهده داشت. مقام معظم رهبری در پیام تسلیتی که بابت درگذشت مرحوم شمقدری فرستادند، از ایشان به عنوان «دوست و همراه قدیمی»، «مرد مؤمن و انقلابی و متشرع» یاد کردند.
مرحوم حاج علی شمقدری بیش از یک دهه در جایگاه عضویت هیئت امناء، یاری‌رسان ستاد دیه خراسان‌رضوی در جهت آزادسازی زندانیان غیرعمد بود. ستاد دیه خراسان‌رضوی، درگذشت این مرد مؤمن و انقلابی را به خانواده مکرم ایشان و مردم مشهد تسلیت می‌گوید. روحش شاد و یادش گرامی باد.

انتخاب رنگ